[talk-cz] Relace s jedním členem

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Březen 14 19:19:58 UTC 2019

---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 14. 3. 2019 20:09:29
Předmět: Re: [talk-cz] Relace s jedním členem
"

Ne všechno bude zbytečné - např. oplocená zahrada se někde doporučovala jako
multipolygon, s tím že plot bude ta cesta a polygon ta zahrada.

"

Tak o tomhle jsem v životě neslyšel. Buď má zahrada a oplocení společnou
cestu, pak dám oba tagy na tu cestu, nebo se liší a to pak udělám dvě cesty.
Tahat do toho multipolygony mi přijde moc komplikované. Časem by to mohlo
skončit tím že všechno bude relace a při úpravách se z toho po…m