[talk-cz] Relace s jedním členem

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Březen 14 19:41:41 UTC 2019

V podstatě s tebou souhlasím, právě proto se mi ty mutipolygony, co jsou
tam jednoznačně navíc, silně příčí :)

Tady to je (2014, dané jako jedna z možností):
https://help.openstreetmap.org/questions/38273/how-to-map-barriers-like-fences-on-landuse-borders

Našla jsem to i někde jinde, ale už si nevybavím kde.