[talk-cz] Administrativní hranice

Jan Macura macurajan na gmail.com
Neděle Březen 17 22:38:14 UTC 2019

Ahoj

On Thu, 28 Feb 2019 at 08:53, xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
wrote:

> Zřejmě by se to mělo nahlásit vývojářům, ale já tam mám restík, ke kterému
> jsem se zatím nestihl vyjádřit. Mohl bys tedy ty, Honzo?

Náhodou jsem si na to dneska vzpomněl a chtěl jsem nahlásit tenhle bug, ale
neudělal jsem si screenshot se starou chybnou verzí. Nemáte ho někdo nebo
nevíte, kde starý render OSM Carto najít? Nechce se mi kvůli tomu zase
vandalizovat tu cestu a otáčet ji jenom kvůli obrázku...

Jinak, dodatečně díky za "vyřešení" (kterému nerozumím, protože teď jde
zase do protisměru v té druhé relaci...) :-)

Díky
 H.