[talk-cz] Fody - chybí tagy v nabídce

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Březen 18 06:57:07 UTC 2019

Ahoj,

na webu neni mozne zobrazit vsechny tagy, jsou zde jen ty hlavni,
cokoliv dalsiho lze pridat primo ve fody na adrese fotky, napr:

https://osm.fit.vutbr.cz/fody/?id=22028

posledni nahrane/zmenene fotky jsou videt zde:
https://osm.fit.vutbr.cz/fody/?last.changes
(pripadne vice zmen: https://osm.fit.vutbr.cz/fody/?last.changes=30)

Pro fotky se ale uplatnuje princip priorit jednotlivych objektu, musim
to dat i do dokumentace, ale napr pro vyse uvedenou fotku jsou spravne
tagy 'pesi' a 'rozcestnik', nic dalsiho, protoze rozcestnik > znaceni.

Fotky v ramci verifikace projdu, zkusim se dokopat i k tomu, popsat v
dokumentaci Fody ty priority.

Diky za fotky a mej se.
tom.k