[talk-cz] Žádosti o souhlas s poskytnutím dat

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Březen 25 18:26:51 UTC 2019

Text je v tom Google dokumentu, nikam jinam připomínky nedorazily. Jde jen
a pouze o ten text. Hlavičkový papír, pokud se nepletu, oficiálně není
domluvený, není moc jasné ani to logo.

Sama budu používat to, co mám od začátu připravené přes latex. Lepší/jiný
definitivní návrh co se vzhledu hlavičkového papíru / loga týká ještě
nepadl a počítám s tím, že do víkendu nepadne. "Něco" použít to chce. Dál
už se mi nechce čekat - původně jsem doufala, že touhle dobou už bude první
kolo za námi, a maximálně budu posílat upomínky ohledně toho, že se mi
někdo neozval zpátky.

Můžu k tomu udělat navíc jednu šablonu ve Wordu a jednu v LibreOffice, ale
sama to používat nebudu - je to jen zbytečná a pro tuhle akci nepotřebná
komplikace. Jak už bylo řečeno, je to tvořené přímo pro pdf, kde by
zobrazení/tisk nemělo být tak náchylné na to, co kdo má nainstalované na
počítači.

Majka