[talk-cz] Ikonky čerpacích stanic - Shell, OMV, MOL

Vit Semenec vit.semenec na protonmail.com
Neděle Květen 5 11:34:05 UTC 2019

Ahoj,
nejprve děkuji za odpovědi, přečetl jsem si je hned, ale jak na webu na ně odpovědět, je mimo mé schopnosti a do mailu mě to jako v té době neregistrovanému  nepřišlo (neměl jsem jak na vlákno odpovědět, jen bych nejspíš založil další).

Ještě další příklady:
Ikona benzínky Shell se v Magic Earth nezobrazuje ještě např. zde.       A tam je co zadané špatně???
https://www.openstreetmap.org/edit#map=19/50.69258/14.54223
https://www.openstreetmap.org/edit?way=172860536#map=19/50.03445/14.53629

A zde je to OK:
https://www.openstreetmap.org/edit?way=356914203#map=20/50.04682/14.55231
https://www.openstreetmap.org/edit#map=19/49.98401/14.60295

Nemusí být benzinka označená hlavně jako BOD a ne jen jako PLOCHA?

U benzínek, jak právě koukám se na označení plochy budovy náhodně používá Čerpací stanice/Obchodní budova/Průmyslová budova/Budova/Budova občanské vybavenosti. Ale u většiny je i označena jako bod.

Tady je dokonce jako plocha Benziny vyznačena nejen budova, ale úplně celá i zatravněná oblast s parkovištěm:
https://www.openstreetmap.org/edit#map=19/50.22100/15.80720

Moc možností, každý přispěvovatel to pochopí jinak a pak se s daty mají aplikace nějak poprat :(

Po přečtení příspěvku rekonstrukce multipolygonů, jsem se krapet vyděsil. Je toho tolik, co začínající přispěvovatel vůbec netuší a jak snadno nevědomky znehodnodnotí práci někoho jiného. Chybí zde funkce nějakého zámku, na věci importované z přesného zdroje, nebo takto precizně finálně zadané.

V.