[talk-cz] Ikonky čerpacích stanic - Shell, OMV, MOL

mahdi1234 mahdi1234 na centrum.cz
Neděle Květen 5 11:48:26 UTC 2019

cau,

ja vidim pro https://www.openstreetmap.org/relation/5322035 ikonu
obchodu (mam ale beta verzi ME, takze muzes videt neco jinyho), coz bude
zpusobeny tagem shop=kiosk; nareportoval sem to (viz nize), tady si
myslim, ze by mela byt ikona cerpacky.

mahdi