[talk-cz] Body záchrany Lesy ČR

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Květen 9 21:28:05 UTC 2019

Také zdravím,

určitě díky za pěkné obohacení OSM a zařízení souhlasu od instituce! (btw,
nebyl by písemně?)

Mám ale několik připomínek, které mi kazí radost...

Kde je souhlas komunity OSM s importem? Jak byly řešeny vzniknuvší
duplicity v datech? Jak byly vybrány použité tagy? Proč jsou u bodů uvedeny
souřadnice jako tagy X a Y? Proč mají všechny body "name=Bod záchrany -
Rescue Point" navzdory všem doporučením
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:N%C3%A1zvy#N.C3.A1zev_je_pouze_n.C3.A1zev>
o tom, co by mělo být obsahem klíče name? Proč není uveden zdroj dat v
klíči source? Jaká je přesnost dat? Jak budou data udržována aktuální? Atd.

Aspoň, že je vše nahráno v jedné snadno dohledatelné sadě změn
<https://www.openstreetmap.org/changeset/70088700>!
 H.