[talk-cz] Body záchrany Lesy ČR

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Květen 9 21:35:41 UTC 2019

Souhlasím se vším uvedeným, jen source se aktuálně doporučuje (na import listu) jen na sadě změn, kde je uvedený.

To ostatní všechno vyplývá z bodu jedna - každý import je třeba projednat tady a minimálně oznámit na import listu. Na 90% se proti tomu někdo ozve, tohle bude jednoznačně flagnuto jako nedovolený import a rozsahem to nezapadne.