[talk-cz] Body záchrany Lesy ČR

Spratek spratek na centrum.cz
Pátek Květen 10 16:56:54 UTC 2019

Zdravím,
souhlas Lesů ČR mám, pokud mi někdo řekne kam ho mam poslat, tak ho tam pošlu.

Co se týče souhlasu komunity, tak se chci omluvit, ale už jsem na to neměl sílu ani čas.
Získat souhlas od Lesů ČR mi trvalo skoro 2 roky .
Dnes to funguje tak, že Lesy ČR dají souhlas, ale datově body spravuje HZS.
Takže tam vzniká nějaký komunikační šum a HZS v tom mají trochu bordel, některé body měli nesmyslné souřadnice.
Nakonec se to všechno nějak podařilo doladit, ale času jsem na tom strávil víc než jsem chtěl.

Co se týče duplicit, řešil jsem, access_point a assembly_poit o emergency_access_point jsem neměl páru.
Tzn. bod, který byl vyhodnocen jako duplicitní, tak jsem smazal a přehrál aktuální verzí (je možné, že nějaké body mi utekly).

Současný stav bodů by měl být ze strany LČR konečný a odsouhlasený HZS, tzn podle mých informací další body už přidělávat nebudou.

Co se týče klíče name tak "Bod záchrany - Rescue Point" je oficiální název bodů tzn. podle mě je to "Obvyklý základní název" viz https://www.hzscr.cz/clanek/body-zachrany-na-uzemi-cr.aspx

Co se týče klíče source postupoval jsem podle https://wiki.openstreetmap.org/wiki/DE:Tag:emergency%3Daccess_point možná by bylo dobré to tam doplnit.

Jinak co vím, tak body záchrany zřizují národní parky, některé obce a různé státní molochy a prý i někteří soukromí majitelé lesů, ale to bude v řádů jednotek. Dával jsem dotaz HZS, jestli nemají seznam vlastníků bodů, ale zatím odpověď nedošla.