[talk-cz] Body záchrany Lesy ČR

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pátek Květen 10 19:12:14 UTC 2019

On Fri, 10 May 2019 at 18:57, Spratek <spratek na centrum.cz> wrote:

> Co se týče souhlasu komunity, tak se chci omluvit, ale už jsem na to neměl
> sílu ani čas.
> Získat souhlas od Lesů ČR mi trvalo skoro 2 roky .

Nechci znít hrubě, ale ony by ty body někam utekly? Stačilo napsat sem do
mail-listu "lidi, mám souhlas LČR (link na souhlas) s importem dat o bodech
záchrany. Data jsou tady: (link na data). Už nemám sílu a čas udělat
import. Chopí se toho někdo?" Tobě by to ušetřilo řádově hromadu času (jen
délka toho mailu by byla čtvrtinová oproti poslednímu vysvětlujícímu
poslanému sem do listu) a ostatní (třeba Majku) by to stálo času asi tak
stejně, ne-li míň.

souhlas Lesů ČR mám, pokud mi někdo řekne kam ho mam poslat, tak ho tam
> pošlu.

Souhlas patří na OSM wiki, AFAIK sem:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:WikiProjekt_%C4%8Cesko/freemap#Dokon.C4.8Den.C3.A9_importy
Pokud nevíš jak editovat wiki nebo na to nemáš čas, přepošli mail se
souhlasem buď sem do listu nebo na spolek na openstreetmap.cz, on už si s tím
někdo poradí. Díky.

H.