[talk-cz] Jak v iD editoru vybrat konkretni ze soubeznych linii?

Tomas Novotny tomas na novotny.cz
Pátek Říjen 25 09:09:17 UTC 2019

Ahoj,

On Thu, 24 Oct 2019 20:30:20 +0200
jzvc via talk-cz <talk-cz na openstreetmap.org> wrote:

> Cus,
>
> celkem jednoduse, vymenis iD za Josm. To na co si narazil je jedna z velmi
> mnoha veci, ktery v tom proste delat nejde(pripadne drbanim se nohou za
> krkem) a pokud hodlas editaci venovat nejaky ten cas delsi nez par minut,
> velmi rychle zacnes narazet na dalsi a dalsi. Typicky si celkem rychle
> nabijes ... tam, kde jsou relace v relacich a pod.

kdyz uz tu zaznel JOSM, tak jen doplnim, jak se to dela. Drzis klavesu alt a
klikas na linii. Postupne to vybira ty linie pod sebou.

T.