[talk-cz] Mapovani MHD was Re: SotM deníček - den třetí

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Září 26 11:03:57 UTC 2019

On Tue 2019-09-24 08:37:01, jzvc via talk-cz wrote:

> Cus,
>
> pokud mi skleroza slouzi tohle se tu uz kdysi probiralo, a minimalne v
> podminkach CR to nemuze fungovat. Jednoduse proto, ze temi body by z logiky
> veci byly zastavky, a hledat muzes tak maximalne nejkratsi nebo
> "nejrychlejsi" trasu, ale to neni vzdy ta, po ktere MHD realne

Jasne ze to fungovat muze. Krome zastavek by tam bylo i par bodu ktere
ukazou kudy to doopravdy jezdi...

...coz je min prace nez tam davat vsechny ty cary po kterejch to
doopravdy jede, a da to i min prace s udrzbou. Minimalne to znamena ze
nebude potreba delit cesty na kousicky ktere pujdou dat do relace.

Na prvni pohled to dava smysl...
								Pavel