[talk-cz] Mapovani MHD was Re: SotM deníček - den třetí

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Září 27 19:25:42 UTC 2019

On Fri 2019-09-27 19:55:14, jzvc wrote:

> To by me zajimalo, jak by sis to predstavoval. Dam ti par prikladu:
>
> 1) rekneme ze uvazujes nekratsi trasu. Krizovatka cestou se zmeni na

Kdyz zacnes spatnymi predpoklady, nediv se ze dojdes k zaveru ktery se
ti nebude libit. Tady by bylo dobre brat vyhledavani pro dany dopravni
prostredek. V pripade autobusu ne nejkratsi, ale "nejlepsi pro
autobus".

A tedy, v pripade autobusu je aspon teoreticky mozne ze to bude delat
neco necekaneho... V pripade tramvaji a vlaku je to skoro vyloucene, a
trasy by tam sly zadat jen z udaju v jizdnich radech.

> coz udela tech par metru, ktery zmenej nejkratsi trasu na zcela jinudy. Ale
> MHD jezdi porad stejne. Dokonce pokud bude editace v trase trochu zivejsi,
> muze automat klidne co den vykazovat jinou trasu. Editor silnic nema tuseni
> ze tam mas nejakou virtualni a v datech neexistujici trasu. Naopak, pokud
> edituje soucasny stav, tak vidi pripadne prerusene relace a muze je snadno
> doplnit. Editor tras prozmenu netusi, ze rozdil mezi trasou ktera se
> mu

Jasne, vidi prerusene relace a doplni je. Dalsi spatny predpoklad ;-).

http://xn--pnvkarte-m4a.de/#14.9779;49.8886;12

To je nejvetsi problem soucasneho stavu: je to narocne na udrzbu a
nejde to moc delat postupne. Do navrhovaneho reseni by slo napriklad
importovat zastavky (a okamzite mame uzitecnou mapu pro male zoomy) a
postupne dodelavat podrobnejsi..

Treba si nekdy popovidame osobne...

									Pavel