[talk-cz] Multipolygon relace

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Pondělí Září 30 06:01:56 UTC 2019

Ahoj, při refactoringu OSMScout rendereru jsem narazil na prapodivný
typ multipolygonu který má outer ring uvnitř inner. Na wiki je tenhle případ
zmíněn jako "Island within a hole" [1]

V datech jsem podobný případ našel třeba tady [2] a Mapnik tu vloženou outer
cestu 314945870 vesele vykreslí jako "forest".

Myslíte že je to validní případ?
Jaká se sémantika tagů v relaci? "Přenáší" se tagy multipolygon relace na
všechny její outer členy, ať jsou jakkoliv poskládané? Tedy když označím
relaci jako listnatý les, tak všechny její outer členy jde brát jako listnatý
les (pokud není uvedeno jinak)?

Omlouvám se za fundamentální dotaz. Když mapuju, tak často používám
"zdravý rozum", ale když to pak člověk má naprogramovat, tak potřebuje jasně
definovaná pravidla...

Lukáš

1) https://wiki.openstreetmap.org/wiki/
Relation:multipolygon#Island_within_a_hole

2) https://www.openstreetmap.org/relation/24011#map=19/50.39519/14.85755