[talk-cz] Multipolygon relace

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pondělí Září 30 08:57:23 UTC 2019

Ahoj,

podle popisu na wiki si myslím, že je to validní případ a Mapnik to
vykresluje přesně podle tam popsaných pravidel.
Zároveň jsem přesvědčen, že ten konkrétní případ ad [2] je relikt pro
neopatrném trasování LPIS polygonů a by měl být opraven.

Co se sémantiky multipolygonů týče, tak jak já ji chápu, teoreticky to
takhle můžeš rekurzivně řetězit do nekonečna. Když budeš mít nějaký
druidský les, který bude z 6 soustředných pásu stromů, tak to můžeš
nakreslit jednou relací, která bude ze 6 cest jako "outer" a 6 cest jako
"inner", které se budou postupně střídat ;-)

H.