[talk-cz] Mapovani MHD was Re: SotM deníček - den třetí

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pondělí Září 30 18:31:04 UTC 2019

Od: Mirek Dlask <dlask.m na gmail.com>
Předmět: Re: [talk-cz] Mapovani MHD was Re: SotM deníček - den třetí
"

Ahoj,

nepotřebuji vědět kudy bus jede. Jestli po Hlavní, nebo Souběžnou mi je
jedno.

"

To je jako: ...nepotřebuji vědět, kudy ta cesta/pěšina/silnice vede, stačí
mi jen křižovatky, zjednodušíme si to na 2D drátový model a vše bude snazší,
bude se to líp spravovat, nemusí se řešit změny geometrie cest mezi
křižovatkami, bude to zabírat míň místa všude, navigovat "za 200m doleva" to
bohatě stačí...

Těch argumentů "pro" se dá najít vlastně strašně moc... ...a nakonec si
strašně zjednodušíme práci... ...a vlastně úplně všechno :)

vop