[talk-cz] obory?

Jan Macura macurajan na gmail.com
Sobota Duben 11 22:41:48 UTC 2020

On Saturday, 11 April 2020, Karel Volný <kavol na seznam.cz> wrote:

> a mimochodem, v tom seznamu obor jsou odkazy na mapy.cz, mají vše zanesené
> jako jednotlivé objekty, někde ty data asi musely vzít - skoro bych řekl,
že
> to vypadá na státní záležitost (ostatně nechce se mi ani věřit, že by to
na tu
> Wikipedii autor seznamu dohledával ručně), nechtěl by se toho ujmout
nějaký
> machr na jednání s úřady a následné importy?

Ahoj,

to se klidně vsadím, že ten někdo [1] to dohledával a linkoval ručně.
Mapy.cz mají zaměstnance a ti se jistě věnují i takovým radovánkám, jako
jsou vyjednávání s úřady nebo zpracovávání jejich chaotických geodat.
Já bych ani nevěděl, na koho se s žádostí o data obrátit. Na MŽP? Na MZe?

Jo a s těma Wikidatama to bude složitější. Nepřijde mi, že by to šlo
propojit líp. Popř. přesuňme diskusi tam, jestli máš návrh, jak by to mělo
být.

[1] https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedista:Otaznick

--
Sent from phone