[talk-cz] Tracer LPIS - nová verze, změna url LPIS podkladu

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Únor 15 13:58:38 UTC 2020

Ahoj,
aktualizoval jsem tracer-testing. Snažil jsem se hlavně vyřešit problém
v nejnovějším JOSM, kdy se stahování členů relací "zacyklí". Nezjistil
jsem přesně co se změnilo, nicméně jsem udělal změnu, kterou jsem chtěl
udělat už dávno (nestahovat administrativní hranice) a ono to kupodivu
pomohlo :-D

Mimo to mě ještě napadlo, jak by se dal alespoň částečně omezit ty malé
kousky, které vznikají při přetrasování pole. Takže nově se kontroluje,
zda po ořezu náhodnou nevznikne pole se stejným lpis id. Pokud se tak
stane, zobrazí se chyba, problémové pole se označí a pohled se na něj
přesune.

Dané pole je pak potřeba dle situace buď přetrasovat jako první, nebo
smazat. Pak by mělo jít přetrasovat i to původní pole.
Nicméně je stále potřeba to kontrolovat, protože pokud po přetrasování
zůstane jen jeden objekt, je tento vyytvořen. Stejně tak to nefunguje,
pokud se nejedná o pole ref klíčem.

No a poslední změna v traceru je jen interní, přechod LPIS API na https.

Taky přestala fungovat podkladová LPIS vrstva v JOSM. Jak jsem zjistil,
používali jsme starší server, který se bude vypínat. Url jsem v JOSM
opravil, nicméně se změna neprojeví automaticky, je potřeba podklad
odebrat a znova přidat.