[talk-cz] Tracer LPIS - nová verze, změna url LPIS podkladu

Zdeněk Pražák zprazak na seznam.cz
Neděle Únor 16 13:59:53 UTC 2020

stáhl jsem si poslední verzi JOSM 15859 a aktualizoval vrstvu LPIS
 po kliknutí na polygon LPIS se mi objeví hláška
chyba:sun.security.validator,Validator exeptiion: PKIX path building failed
a trasování neproběhne
Pražák