[talk-cz] pLpis v iDeditoru

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Úterý Březen 24 13:17:32 UTC 2020

Ahoj,
pLPIS vrstva v iD se pouziva z projektu editor-layer-index:

https://github.com/osmlab/editor-layer-index/blob/6dcd0a45841d858ba177b566119e170deb74080b/sources/europe/cz/CzechpLPIS.geojson

Pokud to co se pouziva v JOSM je toto (zmena od mkrylar pred 6 tydny):

https://josm.openstreetmap.de/wiki/Maps/Czech%20Republic#CzechpLPIS

melo by stacit aktualizovat adresu ve vyse zminenem souboru a pak
pockat az to probubla do iD.

Udelal jsem PR:

https://github.com/osmlab/editor-layer-index/pull/818

Jakub