[talk-cz] Neexistující ulice v obci Tři Dvory (okres Kolín)

Martin Hejna martin na ttkd.cz
Středa Květen 6 08:10:38 UTC 2020

Takže už jste v Pelhřimově?

V Praze je třeba část sídliště Bohnice ve skutečnosti katastrální území Troja.
Sídliště bylo vybudováno na poli mezi obcemi Troja a Bohnice.
Všichni na sídlišti mají adresu Praha 8, což je městká část kam spadají Bohnice.
Samotná Troja spadá pod Prahu 7.
Má samozřejmě dobrý smysl aby bylo celé sídliště pod jedním starostou, pošta tak doručuje a vůbec.
Historická hranice katastrálních území se ale neměnila.

Ale může to takhle fungovat u jiných obcí?
Může si Pelhřimov přivlastnit budovu od vedle?

Martin Hejna