[talk-cz] Neexistující ulice v obci Tři Dvory (okres Kolín)

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Středa Květen 6 08:19:48 UTC 2020

Já kdysi našel v záznamu ze starého zastupitelstva, že strážní domek dráhy,
který stojí asi 100 m od posledního domu v naší obci ale už na katastru
sousední obce (asi 1 km daleko), bude mít adresu naší obce (A opravdu to čp
na našem katastru není). Bohužel ten zápis už není k dohledání online,
takže ani nevím, jak to bylo přesně formulované.

https://www.openstreetmap.org/node/669575100

JAnD