[talk-cz] was:highway=primary

majkaz majkaz na centrum.cz
Úterý Květen 12 06:38:22 UTC 2020

Za mě označit to, co je v terénu. Když jdu/jedu podle mapy, nezajímá mě, jak je to teoreticky správně, ale to co vidím před sebou.

U nás ten případ byl taky (nová silnice, označená jako dvojka, fakticky ale dvojka šla zatím souběžně tou starou). Naštěstí to ale tady dost rychle dotáhli i papírově.

Majka
> Od: jozka na razdva.cz
> Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 12.05.2020 08:32
> Předmět: Re: [talk-cz] was:highway=primary

No jo, to je dilema. Oznacit to v terenu v souladu s realitou s vedomim, ze to za rok nebude aktualni (I/8) nebo pripravit oznaceni do budoucna (II/608) a riskovat, ze to bude rok (dva, tri, docasne...) v rozporu s realitou?

 J.