[talk-cz] Přírodní parky

r00t r00t na r00t.cz
Pátek Květen 15 16:32:10 UTC 2020

Ahoj,

> Hm, ten geoportalpraha vypadá moc dobře :) přírodní parky mají, nádhera.
> Jak mám oznacit ten zdroj? Je tu už nějaká konvence? Máme nějakou help
> page?
Kdyz jsem delal import trafostanic v Praze, pouzival jsem source=cz:IPRPraha
Jinak data se daji bud nahrat do JOSM a podle nich kreslit nebo primo importovat,
pripadne to prohnat pres QGIS pokud jsou souradnice v Krovakovi atd.
Pokud ale chces data primo importovat, budes muset jit pres OSM Import list,
nechat si to schvalit atd.

> Přijímám tipy pro další kraje :). Open data z krajů asi nikde centrálně
> agregovaná nejsou, že? Pokud vůbec existují tedy...
Podobny portal ma treba Ustecky kraj:
https://geoportal.kr-ustecky.cz/gs/
Ale pro pouziti v OSM je nejdrive potreba ziskat povoleni pro poskytovani dat
podle ODbL, coz zatim nemame. Pokud se toho ujmes, bude to jenom dobre, v tom
Geoportalu je hromada zajimavych dat :)

r00tcz