[talk-cz] Přírodní parky

J Kozuch kozuch82 na gmail.com
Sobota Květen 16 11:17:43 UTC 2020

Ahoj,

jako opravdu mne baví "open data" poskytovaná pod copyleft licencemi... to
je fakt parodie na otevřenost... (IPRPraha, Ostrava atd.) Úřady by prostě
měly poskytovat data k volnému vyuzití (=public domain)...

Kdyz jsem delal import trafostanic v Praze, pouzival jsem
> source=cz:IPRPraha

Koukám na tvoji wiki stránku "IPRPraha Powerstations Import" - hezky
zpracované, ale je někde dokumentováno, že IPRPraha povoluje využití pro
OSM? Je to povoleno jen pro překreslení nebo i pro import? Potřebuju důkaz
:)

Začal jsem dávat do kupy wiki stránku pro můj import, kdyby to někoho
zajímalo:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Czech_nature_parks_import

Kozuch