[talk-cz] Přírodní parky

r00t r00t na r00t.cz
Sobota Květen 16 11:53:10 UTC 2020

Ahoj,

> Koukám na tvoji wiki stránku "IPRPraha Powerstations Import" - hezky
> zpracované, ale je někde dokumentováno, že IPRPraha povoluje využití pro
> OSM? Je to povoleno jen pro překreslení nebo i pro import? Potřebuju důkaz
> :)
Je to tam pod bodem "Import source / Link to permission", viz email tady na cz-talku od Mateje a
jeho konverzace s Bohdanem z IPR:
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2018-February/018526.html

V tvem pripade by se asi dalo import nedelat a oblasti obkreslit v JOSM podle dat a proste
dat zdroj do changesetu. Neprijde mi ze by to bylo nejak odlisne od obkreslovani treba z CUZK:KM...

Jinak zkusenosti s protlacenim importu pres OSM import group:
1) Urcite si dobre priprav dokumentaci na wiki, melo by tam byt vsechno co se vyzaduje.
   Hlavne veci ohledne reseni konfliktu s tim co uz v mape je a spravne tagovani. Pokud budes delat
   import rucne, je dobre to tam zduraznit, protoze import group ma nejvetsi problemy s lidmi co
   proste nahazou data do OSM a neresi konflikty/nasledky.
2) Po nahlaseni do import talku se nebude nic dit, je tam dost mrtvo. Ja jsem potom po nejake
   dobe proste provokativne napsal, ze kdyz tedy nejsou zadne pripominky, tak ze beru navrh jako
   schvaleny... a najednou se pripominky objevily :) A bylo mi vycitano ze jsem mel pockat aspon mesic...
3) Zacatek a konec praci je opet treba oznamit na import listu a taky updatovat wiki, at uz stranku
   o importu nebo tu velkou tabulku importu...

r00tcz