[talk-cz] jak mapovat chodníky

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Středa Květen 20 11:27:23 UTC 2020

Tady bych to bral logicky.
- chodník oddělen pouze obrubníkem - lze použít sidewalk=strana. Přechod je
pak bod na silnici (správně by se mělo i rozlišovat, zda je to přechod
(zebra) nebo místo pro přecházení či jen místo k překonání
komuikace (snížený obrubník bez obostranných hmatových prvků) - ale problém
s rendererem
- chodník oddělen zeleným pásem - může být samosatná rovnoběžná linie, u
přechodu je zelený pás přerušen - zmapuje se krátká propojka mezi
rovnoběžkami.
- chodník vede zcela samostatně - samosatná linie

JAnD
---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb