[talk-cz] Přenos z Wikidat do OSM (a naopak)

<0174 V0174 na v0174.net
Čtvrtek Květen 21 11:20:00 UTC 2020

Ahoj,
ten wikidata klíč pro vyhledání obce jsem použil kvůli tomu, že jména obcí
nejsou jednoznačná, dá se samozřejmě ale použít jakýkoliv tag.
Jinak ten dotaz, na který se odkazuješ, mi vyhodí chybu "Nelze najít nic s
následujícím názvem:* Czech republic*"
A JAnD chtěl objekty, kde NENÍ tag wikidata - netestoval jsem to nijak
extenzivně, ale přijde mi, že "[!wikidata]" funguje.

<0174