[talk-cz] červená značka se nerenderuje

Pavel Pilát pavel.pilat na gmail.com
Sobota Listopad 28 12:23:20 UTC 2020

*** K tématu zvídavý dotaz - proč je ten úsek červený, když je uprotřed
jinak modré trasy? A pokud se domnívám správně a má to být modré, pak proč
na sebe relace na rohu Svatoplukovy a Sadové nenavazují?

Já vyznačil jen to, co jsem si ten den sám prošel. Túru jsem si udělal v
pořadí modrá, zelená, zpět na modrou, kousek červené a opět zpět na modrou.
:-) Takže ono se to postupně vykrystalizuje, jak to projdu já nebo místní
mappeři.

*** Je to asi nějaká relativně nová věc, fotky na Fody z 2018 tu koňskou
trasu (byť má v note poznámku, že je turistická?) resp. její směrníky na
rozcestnících neodhalují. Pokud jsi místní, můžeš prosím přefotit na Fody
ty rozcestníky, které obsahují směrníky té nové trasy?

Rozcestníky dám, ale zatím jsem na žádný nenarazil. Podle informací
<https://www.idnes.cz/zlin/zpravy/stezka-napajedelskych-emiratu-znaceni-trasy.A200213_532748_zlin-zpravy_ras>,
které jsem našel, se to bude dokončovat příští rok. Nejspíš se pak objeví i
ty rozcestníky.

*** A když už v tom budeš, že bys zkouknul stav a trasování červené o
kousek vedle https://osmap.cz/node/8149587061 kde jsou zjevně dva
nadbytečné úseky...

Moje chyba, při úpravě té relace normální červené TZ jsem do ní nějak
omylem přidal dvě polní cesty, které jsem ten den vytvořil. Díky za
upozornění, napraveno. :-)