[talk-cz] konkrétní rada/spolupráce při aplikaci OSM map do webové aplikace

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Středa Říjen 7 10:32:33 UTC 2020

Ahoj,

v rámci vývoje konkrétní webovky, na které spolupracuji, se developer chce
vyhnout Google mapám.

Použité mapy mají sloužit pro vykreslení orientačních "špendlíků" míst v
prostoru JM kraje. Čili teoreticky by postačily i rendery několika málo
vrstev...

S možnostmi aplikace mám nulové zkušenosti, hledám tedy někoho, kdo poradí -
upřednostním někoho, kdo by byl schopen poradit a pomoci i za cenu nějakého
času/nákladů, který umím pokrýt z rozpočtu projektu.

Díky moc!

vop

(kdyžtak funguje i můj mobil 608 771 666)