[talk-cz] konkrétní rada/spolupráce při aplikaci OSM map do webové aplikace

Martin Ždila martin.zdila na freemap.sk
Středa Říjen 7 11:21:11 UTC 2020

Ahoj,

Leaflet s markermi <https://leafletjs.com/reference-1.7.1.html#marker> a s
OSM carto vrstvou (alebo Freemap Outdoor vrstvou, zavisi na aky ucel je ta
mapa). Alebo ak to chces moderne, vektorovo, tak mozno Mapbox GL, len im
asi treba trosku platit.