[talk-cz] OSM: Zrušené polní cesty s nepravděpodobným obnovením

majkaz majkaz na centrum.cz
Pátek Září 25 14:01:23 UTC 2020

Nemusíš čekat týdny na zprocesování RUIANem. Už to tu padlo několikrát, chyba se dá nahlásit na poloha.net (JOSM, plugin PointInfo) a pak už jí tam nikdo jen tak nenakliká - obratem se přestane brát jako budova k natrasování.
Majka

Dne 25. 09. 20 v 15:34 majkaz napsal(a):
 > 2. je lepší nahlásit, že nesedí RUIAN, než se snažit to zlomit jinou cestou

 On to většinou nahlásí stavebník nebo stavební úřad (nebo kdo). Ale když vidím bagry a vím co tam bude nebo nebude (neb
 lokální informace) tak tu budovu smažu.

 Jenže do pár dnech ji tam někdo přidá: je na Bingu (ok), je v katastru (ok). A čekat týdny na zprocesování RUIANem fakt
 nebudu. Přidám prefix a v takovém případě jsem nikdy neměl problém, že by se to objevilo zpět.

 M.