[talk-cz] OSM: Zrušené polní cesty s nepravděpodobným obnovením

Jan Martinec jan na martinec.name
Pátek Září 25 14:05:37 UTC 2020

Nevím, tenhle barák padl při asanaci (1905), a jsem si celkem jist, že jsem
ho reklamoval všemi možnými cestami -  napotřetí jsem ho prostě jen
otagoval, protože se vracel jako obzvláště vytrvalá zombie. Od tý doby je
klid:

https://www.openstreetmap.org/way/511033462

Zdar,
Honza Piškvor Martinec