[talk-cz] mapy bývalých tratí

majkaz majkaz na centrum.cz
Středa Září 30 12:44:17 UTC 2020

Tohle ilustruje, proč je podle mě problematické to nechávat v "normální" mapě. Kvůli tomu, aby se zmapovala neexistující železnice (i když po ní nějaké stopy zůstávají), se bude hledat, jak zmapovat to, co tam ve skutečnosti je?
Za mě je to highway=path, embankment=yes.

To co jsem posílala na obrázku dávno leží pod silnicemi a baráky, na místě z toho není vidět naprosto nic.
Viditelné stopy jsou u Vrbenských rybníků je v místě trati cesta, po které jsou vedené naučné stezky. Ale spousta lidí už netuší, že tudy původně šla železnice na Plzeň.
Staré trati by to chtělo do samostatného klonu databáze, stejně jako ostatní historické záležitosti. Provokativně: Velkou Moravu mapovat nebudeme?

Majka
> Od: "Vaclav Kroupar" <vkvkvk na post.cz>
> Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 30.09.2020 14:30
> Předmět: Re: [talk-cz] mapy bývalých tratí

V okolí Chomutova tyto čáry vysvětluji proč jsou zde zemní úpravy. Nerušil bych je.
 Jak byste zakreslili pětšinu, která vede potom pešunku? Přidat další linii, nebo stávající trať rozdělili a přidat atribut jako pěšinu?

 Vašek