[talk-cz] editace v porcelánu - kudy dál?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Duben 2 11:57:39 UTC 2021

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Suchý via talk-cz <talk-cz na openstreetmap.org>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 2. 4. 2021 10:04:35
Předmět: Re: [talk-cz] editace v porcelánu - kudy dál?
"Dne 01. 04. 21 v 17:29 Marián Kyral napsal(a):
> můžeš prosím mrknout, zda nám přihlášení do konference funguje?

Já to zkoušel a funguje to. Resp. dostal jsem se po "ceka na schvaleni
moderatorem".

Nabizel jsem HaPe-mu online meeting, kdy bych to s nim prosel, ale rekl, ze
mu staci to, ze vam vsem napsal soukroumou
zpravu pres osm.org, a ze si muzete psat tam.

Takze osobne nad nim lamu hul :(
"

Je škoda, že s některými jedinci není domluva. Buď je po jejich, nebo se
strašně urazí a začnou škodit :-(

Mirek