[talk-cz] Uvítání nováčků

Miroslav Suchý mirek na rodina-sucha.cz
Neděle Duben 4 07:52:09 UTC 2021

Tak jsem zprovoznil
   https://github.com/osmcz/greeter-osm

Zdá se, že to funguje bez problémů.
Budu rád, když se někdo kouknete na ty texty
   https://github.com/osmcz/greeter-osm/blob/main/greeter-osm.conf
a případně pošlete PR pokud máte návrh na změnu.

Pokud si to chcete vyzkoušet tak buď s parameterem "-n" nebo "-u VLASTNI_LOGIN".

Zalozil jsem kvuli tomu osmcz-welcome [1] ucet, pod kterym bych to chtel odesilat.

Byl bych rád, kdyby heslo k tomuto účtu věděl ještě někdo jiný. Ideálně vedení spolku? Nebo, že bych použil email
spolku, aby se dalo heslo resetovat? Ale to by zase na ten email chodili případné odpovědi na tento uvítací email. Jiný
nápad?

Pokud mě někdo nezastaví s nějakou připomínkou, tak bych to chtěl od příštího týdne (po pondělku) spouštět z cronu každý
den.

[1] https://www.openstreetmap.org/user/osmcz-welcome/

Mirek