[talk-cz] Aktualizace budov, ploch

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Středa Duben 28 17:10:09 UTC 2021

Ahoj,
v té modré vrstvě nenatrasovaných budov jsou kromě těch které chceme
doplnit, i budovy o které nestojíme - fyzicky neexistují, mají nesprávný
tvar atd.
Budu předpokládat, že budovy starší než cca 5? 7? 9? let, které nikdo
nenatrasoval jsou ty, které nechceme.Určitě by se daly u u Petra na
poloha.net začernit hromadně.
Jinak hrozí, že je nějaký nepoučený aktivista natrasuje.
Teoreticky bychom měli přidávat (trasovat) jenom budovy  nové, nebo s
opravenou geometrií platící od  třeba 2015-12-31. Datum záleží na dohodě.
Druhý problém vidím v tom co v mapě máme a být by tam nemělo.
Ať to jsou větší králikárny, kurníky a já nevím co ještě obkreslené z
katastr. mapy, které mezitím  spadly, nebo jsou přesunuty někam jinam.
Totéž platí i pro budovy z RUIAN, které přestaly existovat a přesto je
zatím nikdo nesmazal.
A pak jsou v katastrální mapě velké budovy (stodoly, garáže) stojící na
místě desítky let, které je možné do mapy přidat.
Katastrální mapa i RUAIN jsou svým způsobem odrazem katastrofálních zákonů.
Takže ověřovat, trasovat a nezapomínat (nebát se) budovy mazat.

M.D.

út 27. 4. 2021 v 20:23 odesílatel jzvc via talk-cz <