[talk-cz] Mapování radarů a zrcadel

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pátek Srpen 20 14:39:14 UTC 2021

Co se radarů týče, je spousta druhů, některé mají kameru, jiné jen maketu a
jiné ani to.
Místní asi vědí, ale bežně to nejde na pohled poznat.

Zrcadla bývají jednak povolená (vyjádřila se policie a uznala, že jiné
řešení není) a jednak polooficiální.
Obojí se může časem měnit.
Takže apovat klině, ale systematcky to asi nepůjde.

JAnD