[talk-cz] Rychlostní limity

Mike Crash mike na mikecrash.com
Pátek Únor 26 08:58:37 UTC 2021

Ahoj,

po mne jsi to určitě neopravoval :) Nikdy jsem maxspeed netagoval.

Co píšeš je pravda, ale problém je s tím, že podle těch značek to moc
nejde, protože jak navigace určí, kde je konec? Projedeš značku a kde
ta značka končí? Další značkou? A co když někde nebude značka otagovaná
nebo tam ani ve skutečnosti není? Podle těch residential jsem to dělal,
protože v té době nic jiného nebylo, jak určit, že jsi v obci. A
fungovalo to docela dobře, i když to nebylo přesné.

Samozřejmě nejlepší je mít na cestách v obci tag maxspeed a je to
vymalováno, ale zase tam překáží začátek a konec. Cesta se musí
rozdělit přesně u značky, což taky není moc ideální. Oblast, která by
definovala maxspeed by použitelná byla. Nesouhlasím s tím, že je to
neudržovatelné. Spíše naopak. Lepší, než mít ten samý tag na všech
cestách, tak mít jednu oblast s jedním tagem. Řeší to i rozdělování
cest na značce, neřeší to jen, poud je v obou směrech značka jinde.
Systém, by neměl zbytečně duplikovat tagy.

Ale je to jen můj názor programátora, tagovat to nebudu. :)

M.