[talk-cz] Poštovní schránky - stav

Miroslav Suchý mirek na rodina-sucha.cz
Sobota Leden 23 11:14:47 UTC 2021

Dne 23. 01. 21 v 0:39 Majkaz napsal(a):
> Zrušené schránky by se měly ověřovat v terénu, protože v seznamu pošta uvádí jen obsluhované schránky. Nedá se zjistit
> rozdíl mezi trvale zrušenou schránkou a schránkou, ke které se např. nedá momentálně dostat kvůli stavbě, a za měsíc
> nebo dva zase začnou fungovat.
> Takže zůstávají i v datech jako disused:amenity, a občas se zase objeví. Jednou za čas (naposledy v prosinci) ty hodně
> staré vymažu trvale.

Tohle se nám táhne jako červená nit. Vznesl jsem dotaz na ČP jestli by se s tím něco nedalo dělat. Budu informovat jak
se to vyvíjí.

> Takže ano, ideálně je třeba vše na místě zkontrolovat. Protože bezpečně vím o schránkách, které jsou proti uváděné
> poloze skutečně o 2 km jinde. Pokud máme v datech ref, momentálně opravuji jen dobu výběru. Do ref se sahá pouze v
> případě duplicit nebo chybějící informace, pak ale hrozí, že je to přiřazeno chybně, pokud je v okolí několik kandidátů.

Ideálně mi napiš korekci v takovémto formátu:

ID: 60010:624
Jírova - konečná MHD
Je docela daleko od konečné:
http://www.openstreetmap.org/node/4788617421
Spíše Novolíšeňská 2793/2, nebo Bendaříkova 2187/5

Přepošlu to na ČP.

Mirek