[talk-cz] Zarovnávání elektrického vedení pomocí katastrální vrstvy a dokreslování budov v nedigitalizovaných obcí

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Úterý Červenec 6 18:51:18 UTC 2021

Bacha na to,
jako projektant mám často k dispozici jak katastrální mapu, tak zákres
vedení od provozovatele a k tomu geodetické zmaěření.

Vím o místech, kde je v KN zakreslené vedení a přitom tam stojí
desetipatrový panelák.
Pokud beru geodetické zaměření jako přesné, pak obvykle musím posouvat
vedení aby sedělo na zaměřené sloupy. Někdy je to půl metru vedle, ale už
jsem zažil i desetimetrový posun (v k.ú. Smetanova Lhota).

E.ON má veřejně dostupná data o vedení (bez rozlišení nadzemní/podzemní)
http://geoportal.eon.cz/itc/default.aspx?serverconf=vsite&wmcid=1143

U ČEZu i EONu lze získat digitálně polohu sítí, kde už se dá nadzemní
poznat, ale jednak přesnost a jednak pravděpodobně nekompatibilní licence.

JAnD