[talk-cz] Chybné zmapování křižovatky Čistovická x U Boroviček v Praze

Tonda xtonda.konf na gmail.com
Středa Březen 3 19:17:46 UTC 2021

Vím jen co vidím na leteckých fotkách a Panoramě/Streetview a v
ostatních mapách. V podstatě sem tam narazím na problém při plánování
tras pro jízdu na kole a tak se ho snažím opravit, tady ale nemám
představu jak zmapovat křižovatku, která je napříč rozdělena zátarasem
pro auta prostupným pro pěší a cyklisty (a eventuálně i motocykly), to
není moc obvyklý zjev, proto sem sem napsal.

Vzhledem k tomu, jak je vykroužen oblouk z Čistovické do U Boroviček a
přitomnosti čehosi, co má reprezentovat ty balisety si rozhodně
nemyslím, že by tohle vzniklo omylem nebo chybou editoru. Napadlo mě
revertovat changeset, ale má v jednom changesetu i další nesouvisející věci.

T.