[talk-cz] Chybné zmapování křižovatky Čistovická x U Boroviček v Praze

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Čtvrtek Březen 4 08:34:14 UTC 2021

Ještě jsem dotáhnul ulici Čistovická až na křižovatku
Karlovarská-Bělohorská.
V RUIAN je křižovatka na  50.075356, 14.3254979
Vrstva ulic se dá zapnout i na webu -
https://openstreetmap.cz/#map=19/50.07544/14.32572&layers=x2B
V OSM je ta křižovatka tak,  že se z ulic Bělohorská a Thurnova do
Čistovecké nedostanu, což nevím jestli je správně.
M.D.