[talk-cz] o editorech,1. upload dialog(was: Re: Chybné zmapování křižovatky Čistovická x U Boroviček v Praze)

Jan Martinec jan na martinec.name
Sobota Březen 6 11:36:22 UTC 2021

Ahoj,

Ten upload dialog změny jen shrnuje, žádnou složitější funkčnost v tomto
ohledu nemá (přitom by asi i mohl, tagy changesetu zobrazit i editovat
umí). Bohužel je modální, a proklik na element medle neumožňuje. Teoreticky
by šlo místo nahrání uložit jako soubor .osm - to je změnový soubor, ale v
XML, je to čitelné jen obtížně.

To zobrazení změn by teoreticky šlo implementovat, ale triviální změna to
úplně není... možná tooltip nad každým změněnými prvkem, místo plného diffu?

Částečné alternativy:  a) map paint styles - Changed Objects, podbarví
změněné objekty zeleně
b) okno Command Stack, tam jsou všechny úpravy chronologicky za sebou,
c) okno Historie na konkrétním prvku, to zobrazuje změny na tom prvku.

Zdar,
HPM