[talk-cz] o editorech, 3. imagery offset (was: Re: Chybné zmapování křižovatky Čistovická x U Boroviček v Praze)

Jan Martinec jan na martinec.name
Sobota Březen 6 11:26:59 UTC 2021

Ahoj,
Co se týče posuvu podkladové vrstvy, je to buď nastavení přímo v Imagery,
nebo je na to plugin (dlouho jsem to nepoužíval, tak nevím). Tam si offset
nastavíš a uložíš pro příští použití.

Zdar, HPM