[talk-cz] Konec rychlého nahlížení do katastru.

petr.kadlec na gmail.com petr.kadlec na gmail.com
Úterý Květen 4 11:34:10 UTC 2021

On Tue, May 4, 2021 at 1:21 PM Marián Kyral <mkyral na email.cz> wrote:

> Já myslel přidat integraci přihlašování do pluginu. Nikdy jsem to
> neimplementoval a nemám vůbec představu, jestli to je vůbec možné takto
> použít.

Nemyslím, že by mohla fungovat jakákoli jiná integrace než prostě otevřít
odkaz v prohlížeči, kde si přihlašování přes NIA vyřídí, jak budou chtít.
Rozhodně se plugin nebude integrovat na NIA, na ten se integrují systémy
státní správy, ne pluginy soukromých osob. :-)

-- Petr Kadlec / Mormegil