[talk-cz] Dát radši most nebo tunel?

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Květen 19 18:56:42 UTC 2021

Cus,

znaceni je zvykovy, ale typicky zavisi na konstrukci, takze pokud to
vypada jako tunel/je to v zemi/v zasypu ... je to tagovany jako tunel.
Nekdy je to ovsem opravdu spis na hod minci. Najdes trebas i takovy
veci, ze 1/2 vozovky je na mostku a druha obsahuje zasypanou trubku.

a trochu OT ale ne, na subj nezalezi, ten se klidne muze zmenit (zmenil
jsem ho, takze uvidime), v emailu mas ID mailu na ktery odpovidas, a to
razeni do vlaken dela klient (pokud umi).
Tazateluv mail ma v sobe tuto:

a tvuj