[talk-cz] Značkař KČT podruhé

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pondělí Květen 31 12:47:39 UTC 2021

Ahoj,

cili problem s vkladanim souradnic neni zadny, OK?

pokud jde o to neparovani - ja bych rekl, ze jeden z duvodu, proc se to
nesparovalo, je ten, ze jsi zadal typ "rozcestnik", ale jeste je potreba
upresnit, ze je "pesi". Umis to poeditovat? Udelal bych to, ale jevi se mi
vhodnějsi, aby jsi si to zkusil... :)

Vidim to tak, ze nyni je v mape ikona "teno rozcestnik, ktery je pesi
(hiking=yes), nema fotku". A pak hnedle vedle ikona "tady je fotka nejakeho
rozcestniku, ale nemame upresneni, co je to za rozcestnik"

vop

---------- Původní e-mail ----------