[talk-cz] Editace od stolu

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Neděle Říjen 10 20:34:18 UTC 2021

Ahoj,
Děláte Locus?
Co tam udělat nějaký nástroj který uživateli nabídne mapu upravit(nebo
odkazy na osm editory), nebo aspoň co nejvíc mu usnadnit nahlášení reportu.
Třeba screenshot a do něj někam psát popisky značky který si můžete
standardizovat a pak výsledný plánek nahrát na server Locus. Komunita by to
pak mohla do map zanášet a třeba pro motivací to udělat nějakou hru, dávat
za to body a za x bodů můžete odměňovat locoiny . Ale chápu všechno to
stojí čas vývoje a je to ne až tak výdělečné.